پسری با پارچه مبلی نخی به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفت

جیر یا پارچه مبلی نخی از آنجایی که از قسمت زیرین پوست حیوان ساخته شده است، جیر نوعی چرم است که بافتی صاف و مخملی دارد.

اگرچه می توان آن را از پوست بز، خوک، گوساله و حتی گوزن نیز تهیه کرد، اما اغلب از پوست بره ساخته می شود. اگر به دنبال یک مبل لوکس هستید، این جیر همیشه بهترین گزینه است. همیشه به نگهداری کمتری نیاز دارد.

این پارچه همیشه شبیه چرم است اما در اصل کاملاً پارچه چرمی نیست. اما هنگامی که مبل شما با این پارچه ساخته می شود.

مانند یک مبل لوکس به نظر می رسد. این نوع پارچه همچنین همیشه گرانتر است. این یک آیتم کاملاً نرمتر از هر محصول دیگری است. و این محصول نیز راحت تر است.

این نوع چرم بسیار نرم است و به راحتی آسیب می بیند. هنگامی که از این نوع پارچه برای مدت طولانی استفاده کنید، ممکن است در مدت زمان معینی به مبل شما آسیب برساند.

اگر از این پارچه برای مبل خود استفاده می کنید، به یک پوشش محافظ نیاز دارید در غیر این صورت همیشه به مبل شما آسیب می رساند.

از آنجایی که الیاف پلی استر بسیار مستحکم هستند، مانند پنبه و سایر الیاف طبیعی به راحتی پاره نمی‌شوند، کشیده نمی‌شوند یا قرص می‌شوند.

به دلیل دوام، لباس‌های پلی استر را می‌توان در ماشین بدون آسیب دیدگی شست. یک پارچه مصنوعی که معمولاً از نفت ساخته می شود، پلی استر است.

یکی از پرمصرف ترین منسوجات در جهان، این ماده در تنظیمات خانگی و تجاری بی شماری به کار می رود. پلی استر یک پلیمر شیمیایی است که بیشتر از موادی با گروه عملکردی استر تشکیل شده است.

پارچه پلی استر برای استفاده بسیار نرم است. پارچه پلی استر همیشه دوام زیادی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

زمانی که این پارچه را برای مبل خود بخرید، دوام زیادی خواهد داشت. این یک محصول بادوام است و به نگهداری بسیار کمتری نیاز دارد. تمیز کردن آن نیز بسیار ساده است.

این نوع پارچه برای مبل های آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری نیز بهترین نیست. این نوع پارچه برای کسانی که در معرض شرایط سخت و بد هستند خوب نیست. همچنین در هنگام باران در شرایط خوبی نیست و کاملاً قابل اشتعال است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.