پارچه رومبلی مخمل 300 که می تواند دمای آب را کنترل کند

از آنجایی که پارچه معمولاً نرم‌تر از چرم است، یک مبل با پارچه رومبلی مخمل از قبل «شکسته» به سراغ شما می‌آید. البته در این مورد مراقب باشید: شما پارچه ای می خواهید که نرم باشد اما خیلی نرم نباشد.

پارچه باید شکل خود را حفظ کند و هنگام ایستادن چروک یا افتادگی نداشته باشد. سایش پوشش های پارچه ای اغلب به کیفیت پارچه بستگی دارد.

همانطور که انتظار دارید، روکش پارچه ای باکیفیت برای پوشیدن بهتر است. COREME طیف بسیار متراکمی از پارچه ها را به شما پیشنهاد می دهد که از بین آنها انتخاب کنید.

و همه آنها از نظر استحکام و مقاومت زیبایی شناختی در طول زمان معیارهای بسیار سختی را برآورده می کنند. تمام مبل‌های COREME ما با روکش‌های پارچه‌ای دارای روکش ضد لک هستند.

بنابراین در صورت ریزش به راحتی با محصولات مخصوص یا بخارشوی دستی تمیز می‌شوند. همچنین، بر خلاف چرم، پارچه تمایل دارد که با پنجه های حیوانات خانگی و کلاسورهای تکالیف بچه ها بهتر برخورد کند.

اگرچه چرم می‌تواند در رنگ‌های مختلف موجود باشد، اما روکش‌های پارچه‌ای آزادی زیادی در الگوها، بافت‌ها و رنگ‌ها ایجاد می‌کنند، بنابراین پارچه شانس بسیار بیشتری برای مطابقت با دکور موجود و دستیابی به ظاهری که می‌خواهید را ارائه می‌دهد.

این یک فرصت عالی برای بیان سبک خانواده شما است: یک مبل با پارچه ای سرگرم کننده و روشن را برای جلب توجه انتخاب کنید یا، به جای آن، یک مبل در حالت خنثی آرامش بخش برای لنگر انداختن اتاقی پر از اشیاء تزئینی، هنری یا دکوراسیون انتخاب کنید.

مشاوران مشتری COREME ما خوشحال خواهند شد که شما را در رویکرد شما راهنمایی کنند!تنوع بسیار زیادی از پوشش های پارچه ای وجود دارد.

رنگ ها، خواص، بافت، چیزی برای همه سلیقه ها و برای همه بودجه ها وجود دارد! با این حال برخی از آن‌ها تطبیق‌پذیرتر از بقیه هستند.

ما مزایا و معایب هر یک از محبوب‌ترین پوشش‌های پارچه‌ای را خواهیم دید تا به شما در انتخاب مناسب‌ترین پوشش‌ها برای نیازهایتان کمک کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.