ارسال لوله و اتصالات پلیکا فاضلابی به سیاره مریخ برای ساخت و ساز

تجربیات استفاده از لوله و اتصالات پلیکا فاضلابی یو پی وی سی به عنوان. لوله های تحت فشار برای آب شیرین هم گسترده و هم مطلوب بوده اند.

در سال های اخیر یو پی وی سی به عنوان ماده ای برای لوله های زهکشی نسبتاً نازک و لوله های فاضلاب مدفون در زمین معرفی شده است.

در ارتباط با این توسعه، تحقیقات زیادی در بسیاری از کشورها در مورد مشکلات مکانیکی خاک و همچنین جنبه‌های مقاومت بلندمدت مواد پلاستیکی انجام شده است.

استحکام و رفتار بلندمدت اتصالات قالب‌گیری تزریقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا قبلاً با استفاده از مواد خام با وزن مولکولی کمتر (مقدار K کمتر) و نقطه نرمی پایین‌تر نسبت به لوله‌ها تولید می‌شدند.

رفتار عملی طولانی مدت لوله ها و اتصالات با روش های مختلف آزمایش شبیه سازی شده است که به نظر می رسد بهترین آنها تست بارگذاری جعبه باشد.

کمکی به برجسته کردن مشکلات مختلف درگیر در این موضوعات در مقاله ای با عنوان “تحقیقات مربوط به لوله ها و اتصالات آب و فاضلاب uPVC” توسط لارس اریک جانسون و پنتی والیما ارائه شد.

در این مقاله به وضوح بیان شد که استحکام دراز مدت مواد uPVC به شدت تحت تأثیر مقدار K و نقطه ویکات است به گونه ای که با کاهش این مقادیر استحکام کاهش می یابد. آب ساکن خانه چندین باکتری و میکروب است.

ایجاد خطرات قابل توجهی برای سلامتی متأسفانه، موضوع زهکشی و سیستم فاضلاب مناسب هنوز در هنگام نهایی کردن یک طرح معماری نادیده گرفته می شود.

بر اساس گزارش ها، سیستم زهکشی ضعیف زیرزمینی عامل اصلی بیماری های تهدید کننده زندگی مانند مالاریا است. نه تنها این، یک سیستم زهکشی نامناسب همچنین باعث آسیب های ساختاری و چندین مشکل زیست محیطی مانند سیل و فرسایش خاک می شود.

اگر مطمئن نیستید که آیا سیستم زهکشی شما ایمن و به درستی نصب شده است، به انتهای این مقاله بچسبید تا در مورد اهمیت لوله های زهکشی زیرزمینی UPVC و لوله های SWR اطلاعات عمیقی کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.