با کارتن پلاست قشم انرژی منفی را از خانه دور کنید

یک نکته مثبت در مورد کارتن پلاست قشم این است که زیست تخریب پذیر است، اما اجازه دادن به تجزیه آن باید آخرین راه حل باشد. به این دلیل که با تجزیه متان، متان آزاد می شود. متان یکی از مهمترین گازهای گلخانه ای است که باعث گرم شدن جو می شود.

تقریباً در همه جای دنیا می‌توانیم این محصولات را پیدا کنیم، اما امکانات بازیافت کارتن پلاست قشم آنقدر رایج نیست. حتی در جایی که کارخانه‌های بازیافت داریم جعبه‌های کارتن پلاست قشم آلوده به روغن و گریس قابل بازیافت نیستند (مانند جعبه‌های پیتزا).

وقتی کارتن پلاست قشم در سطل زباله ریخته می شود، به طور قابل توجهی در گرم شدن کره زمین نقش دارد.

گازهای گلخانه ای ناشی از حمل و نقل: از نظر وزن،کارتن پلاست قشم سبک تر از مقوا است. یک جعبه راه راه استاندارد 0.7 پوند وزن دارد، اما یک پست کننده حباب پلاستیکی با همان اندازه وزن آن 0.05 پوند است.

کارتن

شرکت‌های سازنده پلاستیک ادعا می‌کنند که تفاوت وزن بر ردپای کربن هر دو ماده تأثیر می‌گذارد. حجیم بودن و وزن جعبه های کارتن پلاست قشم به این معنی است که هزینه حمل و نقل آنها بیشتر است.

سوخت و مقوای بیشتری برای حمل و نقل مصرف می شود و انتشار کربن بالاتری در خودرو ایجاد می کند.

چگونه اثرات منفی محیطی کارتن پلاست قشم را کاهش دهیم؟ کارتن پلاست قشم مزایای زیادی نسبت به پلاستیک دارد، اما معایب کمی از یک بار مصرف ناشی می شود.

بسته های مقوایی یکبار مصرف منجر به زباله های قابل اجتناب می شود که به محیط زیست آسیب می زند. می توانید با استفاده مجدد یا بازیافت مقوا زباله را کاهش دهید.

بازیافت کارتن پلاست قشم: امکانات بازیافت کارتن پلاست قشم راه راه را متفاوت از سایر انواع مقوا بازیافت می کند. بنابراین باید آنها را در سطل ها یا کیسه های جداگانه قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که هر جعبه مقوایی را قبل از قرار دادن آن در سطل بازیافت صاف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.