صابون چای سبز ان جی چروک های صورت پیرزن هفتاد ساله ای را محو کرد

مواد آنتی اکسیدانی نه تنها در غذاها و نوشیدنی ها، بلکه در فرمولاسیون صابون چای سبز ان جی که در پاکسازی پوست موثر هستند و همچنین به عنوان مواد تشکیل دهنده در بازار مواد شوینده و آرایشی استفاده می شود.

خواص آنتی اکسیدانی با استفاده از ظرفیت آنتی اکسیدانی کاهنده یون مس (CUPRAC) و قدرت آنتی اکسیدانی کاهنده آهن (FRAP) برای تمام نمونه های صابون چای سبز ان جی تعیین شد.

اثربخشی صابون چای سبز ان جی تهیه شده با استفاده از عصاره های PGF، CS و LV بر باکتری های گرم مثبت و گرم منفی مورد بررسی قرار گرفت.

از یافته‌های به‌دست‌آمده، تمامی صابون چای سبز ان جی استخراج‌شده گیاهی دارای فعالیت ضدباکتریایی بودند و مشخص شد که صابون حاوی عصاره هویج باعث کاهش معنی‌دار سطح باکتری‌ها نسبت به سایر صابون‌ها می‌شود.

در نتیجه به این نتیجه رسیدیم که استفاده از ترکیبات ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی به عنوان اجزای فرمولاسیون صابون چای سبز ان جی برای افزایش اثربخشی صابون در برابر باکتری ها بسیار مهم است.

صابون

اکثر صابون های تجاری اصلا صابون واقعی نیستند. اغلب با مواد مصنوعی ساخته می شوند و شبیه مواد شوینده هستند.

اینها ممکن است شامل پارابن ها، پتروشیمی ها، فتالات ها، تریکلوزان و فسفر باشد که باعث تحریک و خشکی پوست می شود. دانشمندان حتی برخی از این مواد را با اختلالات هورمونی و سرطان مرتبط می دانند.

مواد طبیعی موجود در بیشتر صابون چای سبز ان جی دست ساز زیست تخریب پذیر هستند. در همین حال، مواد مصنوعی موجود در صابون های تجاری مانند فسفر به رودخانه ها و دریاچه ها می ریزد و به ماهی ها و سایر موجودات زنده آسیب می رساند.

بسیاری از شرکت های تجاری صابون چای سبز ان جی از روغن نخل برداشت شده از مناطق جنگل زدایی استفاده می کنند. بسیاری از صابون های دست ساز فاقد چربی حیوانی، شیر یا محصولات عسل هستند بنابراین گیاهخوار هستند.

کسب‌وکارهای کوچکی که آنها را می‌سازند معمولاً روی حیوانات آزمایش نمی‌کنند، بنابراین به احتمال زیاد بدون ظلم هستند.

خرید صابون چای سبز ان جی دست ساز از مشاغل محلی به معنای حمایت از اعضای جامعه است. شرکت های صابون تجاری اغلب محصولات خود را در کارخانه ها با ماشین آلات تولید می کنند نه افراد.

معمولاً صابون چای سبز ان جی دست ساز بسته بندی شده بدون پلاستیک را می بینید در حالی که بسیاری از صابون های تجاری در بطری های پلاستیکی یکبار مصرف یا جعبه های براق و با چاپ زیاد هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.