کیف بوفالو که موجب مرگ پیرزن 90 ساله شد

امروزه کیف ها انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را با توجه به تاریخچه شکل ظاهری یا ماده ای که از آن دوخته شده تقسیم بندی کرد. شما همچنین باید این واقعیت را در نظر بگیرید که یک نوع لوازم جانبی اغلب به طور متفاوتی نامیده می شود، که باعث سردرگمی نیز می شود.

کیف بوفالو دارای شکل مستطیلی است، برای راحتی به یک جفت دسته مجهز شده است. نام کیف از کلمه توت گرفته شده است که به معنای “نه” ترجمه می شود.

اولین مدل ها در دهه 40-50 قرن گذشته ظاهر شدند، به سرعت محبوبیت یافتند و در سفرهای خرید مورد استفاده قرار گرفتند. رایج ترین مواد برای ساخت چنین لوازم جانبی چرم طبیعی و مصنوعی بود.

این مدل به اندازه کافی بزرگ و دارای دسته است و برای استفاده دائمی طراحی شده است. ترجمه تحت اللفظی آن به معنای “کیف خرید” است، شکل آن با بسته بندی سنتی یکسان است، برای راحتی بیشتر به دسته های کشیده مجهز شده است.

برای ساخت خریداران، از مواد کاربردی و بادوام، به ویژه چرم طبیعی و بوم استفاده می شود. به ندرت در چنین کیسه هایی بست وجود دارد، بنابراین فقط باید دسته های کیف را در جهات مختلف باز کنید.

کیف

کیف با بریدگی نیم دایره و یک دسته برای حمل آسان روی شانه. کلمه homo bag در لغت به معنای “کیف ولگرد” است، این مدل از نظر شکل شبیه به کیسه ای است که بی خانمان ها هنگام سرگردانی روی لبه چوب حمل می کنند. در حال حاضر این مدل در اکثر مجموعه های مد برندهای مطرح دنیا یافت می شود. یک کیسه هوبو را با چرم نرم نرم یا جیر بدوزید.

کیف مسنجر به عنوان “کیف پستچی” ترجمه شده است، مدل دارای شکل مستطیلی، اندازه متوسط ​​است. پیام رسان با یک دریچه بسته می شود، می تواند یک دسته و یک بند شانه داشته باشد.

چنین لوازم جانبی از ابتدای قرن گذشته به طور فعال برای تحویل پست و محموله پیک استفاده شده است. انواع این کیسه ها برای حمل و نقل ابزار توسط برقکارها و نصب کننده ها ساخته شده است. با گذشت زمان، شیک پوشان کیف را دوست داشتند و نه تنها کارگران و پیک ها شروع به استفاده فعال از آن برای زندگی روزمره کردند.

در ابتدا از یک کیف کوله‌پشتی برای حمل کتاب استفاده می‌شد که روی شانه می‌پوشید و با دریچه بسته می‌شد. آنالوگ چنین کیسه ای در بین لژیونرهای رومی یافت شد ، از آن برای آذوقه و وسایل شخصی استفاده می شد. از اواسط قرن بیستم، دانش آموزان مدرسه در بریتانیا شروع به استفاده از کیف برای کتاب های درسی کردند.

مدل کیف زین (کیف-زینی) مجهز به بند بلند و قسمت پایینی گرد می باشد. در ابتدا این مدل توسط سوارکاران مورد استفاده قرار می گرفت، به زین اسب وصل می شد و با یک درب با سوپاپ کاملاً بسته می شد. طراح جان گالیانو یک نسخه شیک از این کیف را برای خانه دیور ایجاد کرد که به عنوان تبلیغ فعال آن عمل کرد.

این لوازم جانبی دارای شکل مستطیلی یا استوانه ای است، در بالا با یک بند ناف به هم کشیده می شود، که به لطف آن چین های مشخصه یک کیسه پیاده روی را به دست می آورد.

حمل چنین کیفی تا حد امکان آسان و راحت است، وزن را به طور مساوی در تمام سطح بدن توزیع می کند. این نوع کیف محبوب و کاربردی است، برای حمل وسایل شخصی، غذا و بسیاری از وسایل دیگر مناسب است.