کودکی با خوردن رنگ لعابی ساختمان جانش را از دست داد

شرکت‌های رنگ لعابی ساختمان بیشتر روی راه‌حل‌های دیجیتالی مانند نرم‌افزار زمان‌بندی پیمانکاران فرعی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا برخی از فرآیندها مانند برنامه‌ریزی، استقرار اعضای خدمه، برنامه‌ریزی، نظارت بر پیشرفت، همکاری، ارتباطات و مدیریت خدمه را ساده‌تر کنند.

این فرآیندها زمانی که با استفاده از روش‌های سنتی بازدید از سایت و کاغذ و قلم انجام می‌شوند، زمان زیادی می‌برند. شرکت‌های نقاشی که قبلاً از نرم‌افزارهایی مانند Pro Crew Schedule استفاده می‌کردن.

در مقایسه با زمانی که وظایف ذکر شده در بالا را به صورت دستی انجام می‌دادند، بهره‌وری، کارایی و سودآوری بیشتری داشتند. رنگ‌های ارزان‌تر دیگر با کیفیت پایین برابری نمی‌کنند.

رنگ های ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست نسبت به رنگ های مصنوعی مقرون به صرفه تر هستند اما کیفیت آنها تقریباً یکسان است. علاوه بر این، صنعت ساختمان به آرامی به سمت استفاده از محصولات سبز می رود.

از این رو، رنگ هایی با VOC کم یا صفر (ترکیبات آلی فرار) بیشتر توسط مشتریان ترجیح داده می شود. این فرمول نه تنها ارزان‌تر است، بلکه از سلامتی در برابر مواد شیمیایی مضری که معمولاً با رنگ‌های معمولی عرضه می‌شوند، محافظت می‌کند.

ابزارها و تجهیزاتی که توسط متخصصان نقاشی استفاده می‌شود نیز دچار انقلاب شده‌اند. از رنگ و غلتک‌ها، صنعت اکنون در حال استفاده از قدرت فناوری از طریق رنگ‌آمیزی با قلم مو یا رنگ‌پاش است تا کار را سریع‌تر و کاربرد را یکنواخت‌تر کند.

همچنین میکسرهای رنگ چند منظوره وجود دارد که توسط حرفه ای ها برای مخلوط کردن صحیح و سریع رنگ های مختلف استفاده می شود.

اینترنت اشیا مطمئناً تأثیر زیادی بر صنایع مختلف گذاشته است. در صنعت نقاشی، به آرامی روش کار متخصصان نقاشی را بازتعریف می کند.

به عنوان مثال، Berger Paints یک دستگاه اینترنت اشیا به نام Device Distribution Beacon توسعه داد که برای رسیدگی به نگرانی های مشتری طراحی شده بود.

این تضمین می‌کند که خدمات همچنان به مشتریان ارائه می‌شود، حتی زمانی که یک نماینده برای پاسخگویی به چت‌ها یا تماس‌های مشتری حضور ندارد، بنابراین تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد. در نتیجه، تصویر شرکت بهبود یافته است.

مواد و کیفیت رنگ در چند سال اخیر بسیار بهبود یافته است. دیگر فقط برای جذاب‌تر یا جدید جلوه دادن یک ساختمان استفاده نمی‌شود.