کشک صادراتی احمد موجب نابینایی نوجوان 18 ساله آذری شد

همانطور که می دانید کشک صادراتی احمد منبع اصلی باکتری های اسید لاکتیک است که به آنها “باکتری های خوبی که به حفظ عملکرد دستگاه گوارش کمک می کنند” نیز گفته می شود.

همچنین میانجی میکرو فلور روده است که فرد را با پاسخ های ایمنی قوی سالم نگه می دارد.

وجود اسید لاکتیک در کشک صادراتی احمد به پوست کمک می کند تا سلول های مرده را از بین ببرد و به تشکیل سلول های جدید و سالم پوست کمک می کند. همچنین می توان از آن به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی استفاده کرد و باعث درخشش طبیعی پوست و مو می شود.

کشک صادراتی احمد دارای خواص ضد پیری است و به عنوان یک عامل طبیعی ضد رنگدانه عمل می کند.

منافذ بزرگ: کشک صادراتی احمد معمولاً برای مراقبت از پوست استفاده می شود. کشک این خاصیت را دارد که منافذ بزرگ را به حداقل برساند.

کشک

اسید لاکتیک موجود در کشک صادراتی احمد به کوچک شدن منافذ بزرگ صورت شما کمک می کند. مالیدن کشک روی صورت دو بار در هفته به کاهش اندازه منافذ کمک می کند. در یک نقطه از زمان، منافذ کاهش می یابد. مواد مغذی مانند ویتامین E و روی برای پوست مفید بوده و آن را صاف می کند.

چین و چروک: کشک صادراتی احمد یکی از بهترین موادی است که باید به رژیم مراقبت از پوست اضافه شود. اسید لاکتیک موجود در کشک از چین و چروک جلوگیری می کند و پوست شما را سفت می کند.

کشک صادراتی احمد سرشار از ویتامین D است که به مبارزه با چین و چروک کمک می کند. همچنین پوست را مرطوب می کند و آن را برای مدت طولانی نرم و لطیف می کند.

نقاط تاریک: کشک صادراتی احمد سرشار از کلسیم است که پوست های خشک و پوسته پوسته را التیام می بخشد و ویتامین B5 به روشن شدن لکه های تیره کمک می کند. استفاده از کشک روی صورت به روشن شدن لکه های تیره و کاهش رنگ ناهموار پوست کمک می کند.