کاپشن چرم مردانه در ترکیه مجهز به سیستم گرمایشی می باشد

هنگامی که یک کاپشن چرم مردانه در ترکیه را برای کمد لباس خود در نظر می گیرید، به این فکر کنید که چگونه می خواهید کاپشن خود را بپوشید و چه چیزی راحت تر است.

با طول شروع کنید. آیا یک کاپشن کوتاه و کوتاه می خواهید یا چیزی بلند؟ اگر کاپشن کوتاه‌تری می‌خواهید،کاپشن دوچرخه‌سواری، کاپشن بمب‌افکن یا مدل کاپشن پرواز را در نظر بگیرید.

همه این گزینه ها درست در بالا یا درست به باسن برخورد می کنند. اگر چیزی می خواهید که کمی طولانی تر باشد، یک کاپشن چرمی یا کت چرمی بخرید. هر دوی این گزینه‌ها معمولاً از باسن یا فراتر از آن امتداد می‌یابند و می‌توانند پوشش بیشتری به شما بدهند.

به این فکر کنید که می خواهید کاپشن خود را چگونه بپوشید و چقدر باید کاپشن خود را گرم کنید. اگر می خواهید چیزی را صرفاً به عنوان یک کاپشن بیرونی بپوشید، یک کاپشن دوچرخه سواری عایق یا کاپشن پرواز گرم را در نظر بگیرید.

کاپشن

کاپشن پرواز اغلب با یک عایق مانند پوست گوسفند نرم جفت می شود که می تواند این کاپشن ها را بسیار گرم کند.

یا کاپشن به سبک بمب افکن در نظر بگیرید که دور کمر و مچ تنگ باشد و از ورود هوا و هوای سرد به کاپشن شما جلوگیری کند.

اگر قصد دارید یک پالتو سنگین روی کت چرمی خود بپوشید، ممکن است یک کت چرمی انتخاب کنید. بسیاری از این ها از مواد بسیار سبک و نازک ساخته شده اند که به شما امکان می دهد کاپشن های خود را بدون اینکه خیلی حجیم به نظر برسند، لایه لایه کنید.

در نهایت ظاهر کلی و استایلی را که دوست دارید در نظر بگیرید. بلیزرهای چرمی و گزینه کاپشن چرمی بمب افکن ساده تر، با خطوط صاف و تزئینات محدود هستند.

کاپشن های دوچرخه‌سواری و موتوری با زیپ‌ها، سگک‌ها، گیره‌ها و میخ‌های اضافه‌شده شلوغ‌تر هستند تا کاپشن شلوغ به نظر برسد. در واقع، تزئینات و ویژگی های اضافی واقعاً به ترجیح شخصی شما بستگی دارد.