کاربرد رب گوجه سفیر در درمان آلرژی های شدید بسیار موثر است

توصیه می شود رب گوجه سفیر را در یک ظرف شیشه ای شفاف خریداری کنید که به شما امکان می دهد بازرسی اولیه محصول را انجام دهید. باید قوام همگن، قرمز مایل به قرمز، ضخیم باشد.

ماندگاری محصول چوب پنبه ای در ظروف شیشه ای 2 سال از تاریخ تولید (در دمای ذخیره سازی 0-25 درجه)، در فلز 1 سال، در آلومینیوم 6 ماه است. یک شیشه باز بیش از 2 هفته در یخچال نگهداری می شود، سپس ممکن است سر آن کپک بزند.

اگر رب گوجه‌فرنگی بوی گوجه‌فرنگی تازه می‌دهد، به این معنی است که طعم‌دهنده‌هایی در ترکیب آن وارد شده و اشتباهات پخت و پز را پنهان می‌کند.

شما نباید چنین محصولی را بخورید. علاوه بر این، برای دادن یک دسته گل طعم و بوی، قوام مطلوب به محصول، تولید کنندگان بی پروا رنگ، تقویت کننده طعم، نشاسته، کاراگینان عجیب و غریب، پوره میوه را اضافه می کنند که به گوجه فرنگی مربوط نمی شود.

نتیجه یک محصول تجاری است که توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند، اما برای بدن انسان ارزشی ندارد. مضرات بالقوه رب گوجه فرنگی حاوی اسیدهای آلی (سیتریک، مالیک) است که غشای مخاطی دستگاه گوارش را تحریک می کند.

هنگامی که محصول مورد سوء استفاده قرار می گیرد، اسیدیته معده افزایش می یابد و فرد دچار سوزش سر دل می شود. علاوه بر این اگر مواد شیمیایی (ضخیم کننده، تقویت کننده طعم، مواد نگهدارنده، تثبیت کننده، طعم دهنده، رنگ) به رب گوجه فرنگی اضافه شود نمی تواند برای فرد مفید باشد.

رب

موارد منع مصرف: زخم معده، عدم تحمل فردی، سنگ کلیه. به یاد داشته باشید که گوجه فرنگی، مانند مرکبات، قوی ترین آلرژن هایی هستند که می توانند باعث شوک آنافیلاکتیک و واکنش های نامطلوب شوند (بثورات، خارش، قرمزی پوست، آبریزش چشم، آبریزش بینی، سرفه).

در صورت بروز این واکنش ها بلافاصله سبزی را از رژیم غذایی حذف کنید و با پزشک مشورت کنید. طرز تهیه خود برای تهیه رب گوجه فرنگی فقط از گوجه فرنگی رسیده با کیفیت خوب استفاده می شود.

میوه های قهوه ای، سبز، شکسته و پوسیده مناسب نیستند. رب گوجه فرنگی دستور پخت رژیمی کلاسیک مواد لازم: گوجه فرنگی خامه ای 5 کیلوگرم. طرز پخت: گوجه فرنگی ها را بشویید و به 4 تا 6 قسمت برش دهید.

در ظرفی با روکش نچسب قرار دهید. تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید، نیم ساعت بپزید تا سبزیجات نرم شوند. از اجاق گاز بردارید.

وقتی پوست از تفاله جدا شد، گوجه فرنگی های پخته شده را از صافی خرد کنید تا دانه ها و پوست آن جدا شود. آب گوجه به دست آمده را دوباره روی آتش بگذارید، بجوشانید تا غلیظ شود. برای جلوگیری از سوختن قطعه کار، آن را به صورت دوره ای هم بزنید.