پارچه مبلی max در کرمان توسط اشرار به آتش کشیده شد

همانطور که می دانید پارچه مبلی max به دلیل درخشندگی که دارد “ابریشم مصنوعی” نیز نامیده می شود ماده ای صاف و نرم در لمس مانند ابریشم است.

این نوع پارچه قابلیت تشدید درخشندگی رنگ ها را با تثبیت رنگ هایی که با آن پوشانده شده است را دارد. حتی بهتر از آن پارچه ویسکوز دارای مقاومت بالا و ظاهری پایدار در طول زمان است که باعث می شود احساس نشود.

مانند مودال، ویسکوز از سلولز چوب ساخته می شود. همچنین لازم به ذکر است که پارچه ویسکوز بر خلاف مودال خیلی کشسان نیست و به راحتی چروک می شود.

علاوه بر این برای بازسازی مبل خود استفاده از پارچه 100٪ ویسکوز توصیه نمی شود. بهتر است از پارچه های مرکب مانند پارچه کتان ویسکوز استفاده کنید.

با ترکیبی از 51% کتان و 49% ویسکوز، پارچه ظاهری طبیعی به خود می گیرد. به علاوه در خرید پارچه صرفه جویی می کنید زیرا قیمت آن کمتر است.

پارچه

سایر ترکیبات به همان اندازه جالب وجود دارد مانند پارچه ویسکوز پنبه ای که از 50٪ پنبه و 50٪ ویسکوز تشکیل شده است.

باید مشخص شود که آیا یک تم ساده یا طرح دار را انتخاب می کنید.

برای انتخاب بهتر است به سلیقه خود و سبک دکوراسیون داخلی مراجعه کنید. بنابراین یک اتاق آرام و شیک به خوبی با مبل هایی با پارچه های بسیار رنگارنگ، شاهزاده ولز یا اسکاتلندی هماهنگ می شود.

از طرف دیگر اگر اتاق در حال حاضر کاملاً رنگارنگ است، عاقلانه ترین انتخاب این است که یک رنگ خنثی و یکنواخت را انتخاب کنید.

در نهایت از غرق نشدن یک مد که گاهی اوقات می تواند خیلی سریع ناپدید شود و شما را پشیمان کند، سود خواهید برد.

اگر می خواهید از روندهای فعلی پیروی کنید، توصیه می شود مدلی با پوشش قابل جابجایی انتخاب کنید تا از چیزی پشیمان نشوید.

می توانید یک روکش کراواتی روی مبل خود قرار دهید که کاملا با دکوراسیون شما سازگار شود.