پارچه مبلی در تهران موجب آتش گرفتن برجی شد

برای مبل هایی که می خواهید به عنوان تخت استفاده کنید، بهتر است چنین پارچه مبلی در تهران را انتخاب کنید که حاوی الیاف مصنوعی هستند، حداقل پنجاه از صد درصد – آنها می توانند تا حدودی، کمی کمتر از آن، “تنفس” کنند.

طبیعی است، اما این به نوبه خود مزیت آنهاست، آنها گرد و غبار را جمع می کنند. و این به نوبه خود احتمال واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد. اگر چنین پارچه‌هایی را با پارچه‌های طبیعی مقایسه کنیم، با ویژگی‌های مقاوم در برابر سایش مقایسه می‌شوند.

بلافاصله باید توجه داشت که پارچه های مصنوعی با کیفیت ترین پارچه ها هستند و برای سلامتی شما و محیط زیست کاملا بی خطر هستند.

برای رنگرزی پارچه ها، به عنوان یک قاعده، از رنگ های طبیعی استفاده می شود که تحت پردازش اجباری قرار می گیرند، که تمام احتمال واکنش های آلرژیک را از بین می برد.

پارچه میکرو مخملی در لمس دلپذیر است. حدود 10 سال پیش به لطف معرفی آخرین پیشرفت ها وارد بازار شد. با توجه به مزایای بسیار زیاد، microvelor مبلمان در حال حاضر بیش از 60٪ از بازار پارچه مبلمان را به دست آورده است .

پارچه

پارچه Microvelor معمولاً از 2 یا 3 لایه تشکیل شده است.

لایه پایان بالایی مسئول زیبایی است.
لایه تقویت کننده – خواص فیزیکی و مکانیکی میکروولور را می دهد. بسیار نادر است، اما این اتفاق می افتد.
یک لایه اضافی که به پارچه حجم می دهد. به همین دلیل محصول نهایی بهتر و گرانتر به نظر می رسد. لایه تنها در برخی از مدل های مبلمان استفاده می شود.

این فناوری تولید جایگزین گله ها شده است. پارچه گله نسبتاً گران و برای تولید نامناسب بود. برای تولید پارچه با پرزهای کم یا زیاد دیگر نیازی به لاک زدن مواد نیست. شمع با استفاده از یک میدان مغناطیسی اعمال می شود و به پایه متصل می شود .

مخمل میکرو از 100% پلی استر ساخته شده است که به شما امکان می دهد هر رنگی را به آن بدهید. پس از پردازش اضافی، می توان به آن بافت، ارتفاع توده، الگو (با استفاده از عملیات حرارتی) داد. تکنولوژیست ها به بافت جیر مصنوعی یا حتی چرم مصنوعی دست می یابند . همه اینها دامنه ریز رنگ مبلمان را گسترش می دهد.

مزایای پارچه میکروولور برای تولید کنندگان
چگالی متفاوت . خود سازنده بسته به نیاز می تواند تراکم پارچه را انتخاب کند.