لوله ها پلیمری اجزای ضروری بسیاری از جنبه‌های زندگی

مقدمه پلیمرها، مولکول‌های بزرگ و اغلب زنجیره‌ای، اجزای ضروری بسیاری از جنبه‌های زندگی روزمره هستند، از مواد موجود در لاستیک‌های خودرو و بطری‌های شامپو گرفته تا پروتئین‌ها و اسیدهای نوکلئیک در سلول‌ها.
بنابراین، گذراندن یک روز بدون تعامل با نوعی از مواد پلیمری لوله پلی اتیلن فشار قوی مقدماتی پلیمر در مدارس ابتدایی و متوسطه در ایالات متحده وجود ندارد. بررسی استانداردهای علمی نسل بعدی (NGSS)، یک تلاش مشترک بین چندین ایالات متحده.
آژانس های فدرال و 26 ایالت، هیچ موردی از کلمه ” لوله پلیکا فاضلابی“، یک نمونه از “پلاستیک” به عنوان نمونه ای از مواد شفاف و یک نمونه از “ماکرومولکول” را که در زمینه بیومولکول هایی مانند کربوهیدرات ها، لیپیدها، DNA استفاده می شود، نشان نداده اند. یا RNA اما نه به عنوان موضوع جداگانه خودش.
در واقع، استانداردهای علمی تنها 9 ایالت ایالات متحده به صراحت کلمه “پلیمر” را ذکر می کند، و در این میان، تنها یکی از آنها “پلیمرها” را در آموزش ابتدایی (کلاس هشتم) به جای دوره متوسطه معرفی می کند.
بر اساس استانداردهای آزمایش گواهینامه معلمان پراکسیس مستقر در ایالات متحده لوله پلی اتیلن فاضلابی اغلب در الزامات آموزشی اکثر معلمان علوم آموزش ابتدایی و متوسطه وجود ندارند. به منظور ترویج بهتر آموزش عمومی پلیمر، محتوای آموزشی مرتبط با پلیمر باید در دسترس تر باشد.
این مربیان علوم K−12 برای تکمیل برنامه‌های درسی موجود. به منظور رفع این نیاز، دانشجویان فارغ‌التحصیل مرتبط با برنامه مهندسی و علوم ماکرو مولکولی دانشگاه میشیگان، ماژول‌های آموزشی را برای بهبود دسترسی به مواد آموزشی پلیمری توسعه داده‌اند.
یک برنامه ترویجی متمرکز بر پلیمر برای ارائه معلمان راه‌اندازی شد.
و کلاس های درس با درس های رایگان لوله پلی اتیلن جوشی ارائه شده توسط داوطلبان ما، کامل با مواد. این ماژول‌ها به دلیل تأکید بر زبان و موضوع قابل تطبیق، موضوعات پلیمری را در کلاس‌های 1-12 آموزش می‌دهند تا استانداردهای علمی دولتی را تقویت و ساخته شوند.
  • منابع:
    1. Augmenting Primary and Secondary Education with Polymer Science and Engineering
  • تبلیغات: 
    1. ظروف نقره و استفاده از آن توسط انسانهای اولیه
    2. تاریخچه و نحوه به وجود آمد اولین صندل تاریخ
    3. سلاح محبوب معلمان دهه 60 لوله پلی اتیلن بود!
    4. پیرزنی راز میلیاردر شدن خود را بازگو کرد!