فروش میلگرد بستر گلستان به مناسبت روز کارگر با 50 درصد تخفیف

طراحی میلگرد شما با میلگرد بستر گلستان همسایه که در یک نقشه جداگانه توضیح داده شده است، در تضاد است. این ممکن است به دو دلیل رخ دهد.

از یک طرف، ممکن است روی یک طراحی مسطح دو بعدی کار کنید، که در آن اشکال واقعی به راحتی قابل مشاهده نیستند. یا، از سوی دیگر، ممکن است از نقشه های زیادی برای جزئیات قطعات تقویت کننده مختلف بدون کنار هم قرار دادن همه قطعات استفاده کنید.

در نتیجه، ثابت کننده میلگرد شما فقط تا زمانی که کار در محل شروع شود قادر به شناسایی درگیری ها خواهد بود. هنگام استفاده از ابزارهای طراحی سه بعدی، تمام تقویت ها در یک مدل سه بعدی نشان داده می شود.

با توجه به ماهیت بصری مدل سه بعدی، تقویت‌کننده‌ها به‌جای اینکه فقط خطوط گیج کننده و همپوشانی را نشان دهند، در هندسه کامل خود نمایش داده می‌شوند.

در نتیجه، هر گونه برخورد با عناصر همسایه خیلی زودتر در فرآیند شناسایی می‌شود و راه‌حل‌های قابل قبولی را می‌توان قبل از صدور نقشه‌ها و سفارش میله‌ها پیدا کرد. این به صرفه جویی مستقیم در زمان، مواد و منابع در محل ترجمه می شود.

در یک طراحی دو بعدی، ممکن است برخی از میله ها به اشتباه مشخص شده باشند. گاهی اوقات یک اشتباه تایپی ساده ممکن است باعث ناراحتی های زیادی در دنیای طراحی دو بعدی شود.

بیایید بگوییم که یک نوار به جای شماره 14 در نقاشی مغازه به عنوان #4 علامت گذاری شده است. پس از ساخت میله ها بر اساس نقشه و با توجه به اینکه 30 میلی متر اختلاف قطر بین این اندازه میله ها وجود دارد، هیچ راهی برای رفع این اشتباه در محل وجود ندارد.

شما باید میله‌های جدیدی سفارش دهید که زمان‌بندی پروژه شما را به تاخیر می‌اندازد، مواد را هدر می‌دهد و هزینه شما را افزایش می‌دهد.

هنگام مشاهده مدل سه بعدی سازه، هر گونه خطای جزئی مانند اشتباهات تایپی را می توان به راحتی شناسایی و اصلاح کرد. این به این دلیل است که انواع مختلف نوارها به طور مشخص و خودکار علامت گذاری می شوند که هر کدام دارای کد رنگی خاص خود هستند.