فرش 9 متری عظیم زاده از جنس نخ طلا در موزه پاریس

میوه های صنایع دستی گرانبها، قالیچه ها ایرانی، بربر، پشم، پنبه یا الیاف طبیعی همگی قطعات استثنایی برای تزئین فضای داخلی شما هستند.

خاطرات سفر یا موارد مورد علاقه تزئینی، فرش 9 متری عظیم زاده تاریخ را از طریق فنی بودن ساخت سنتی خود، انتخاب رنگ های نمادین و دیگر نقوش فرهنگی که پوشش می دهند، منتقل می کنند.

یک شی عشایری، فرش را می توان از یک اتاق به اتاق دیگر در فضای داخلی خود برد. در این مقاله جدید، The Socialite Family 6 روش برای استفاده از فرش در خانه را به شما پیشنهاد می کند.

فرشی که در دیده می شود، در یک راهرو نصب می شود و تاریکی محل عبور روزانه را می شکند، که معمولاً از دغدغه های تزئینی ما حذف می شود.

در خانواده Boillot، به یک منطقه بازی تبدیل می‌شود و با جلوگیری از افتادن بچه‌های شما مانند تشک بازی، به ایجاد فضایی مناسب برای کودکان کمک می‌کند.

پیش نمایش در فرش تبدیل به فرش کنار تخت می شود و ظاهر اتاق خواب شما را کامل می کند. در، این اکسسوری از اتاق‌های نشیمن کلاسیک با در اختیار گرفتن حمام برای گرم کردن سردی کف کاشی‌شده استخراج می‌شود.

به لطف رنگ‌های بی‌شمار و فرمت‌های مختلف آن فرش، مانند مدل لونا ما، می‌تواند به تعیین حدود فضاهای مختلف در یک اتاق نیز کمک کند.

به عنوان مثال، در مورد آشپزخانه اوپن یا اتاق نشیمن دو در یک، اتاق غذاخوری. در نهایت، فرش در زیباترین نسخه‌های گرافیکی خود می‌تواند با پوشاندن دیوارهای شما به صورت گرد و غبار شگفت‌انگیز باشد!

فقط باید از سالن Chrysoline de Gastines یا بوتیک ما در خیابان Saint-Fiacre (پاریس دوم) 12 الهام بگیرید تا به انتهای آن برسید. قالیچه رومی ما و خطوط موی رنگارنگ دهه هفتادی آن، به‌عنوان یک دیوار آویزان در آنجا تأثیر زیادی گذاشت.