فردی با خرید یک درب توری آلومینیومی از ایلان ماسک ثروتمند تر شد

درب صفحه نمایش می تواند به درب طوفانی لولایی (آب و هوای سرد) یا درب صفحه لولایی (آب و هوای گرم) که درب خارجی را می پوشاند، یا درب کشویی سربندی شده ای که با درب های شیشه ای کشویی استفاده می شود، اشاره داشته باشد.

در هر صورت، درب صفحه‌نمایش دارای مش صفحه‌ای برای جلوگیری از ورود پرندگان، حشرات در حال پرواز یا زباله‌های موجود در هوا مانند دانه‌ها یا برگ‌ها، و حیوانات خانگی و کودکان کوچک از خروج از فضاهای داخلی است.

قیمت درب توری آلومینیومی به این دلیل مناسب است که در ساخت آن از آلیاژ آلو مینیوم استفاده شده که موجب شده این در در مقایسه با پوب و آهنی مناسب تر باشد.

در حالی که اجازه ورود هوا، نور و مناظر را می‌دهد. رول شده از ورق های آلومینیومی نازک به یک چارچوب مستطیل شکل درب که دارای یک کانال صفحه نمایش برای نگه داشتن مواد صفحه پنجره است.

درب های صفحه کشویی آلومینیومی رول شده کم هزینه ترین تولید هستند زیرا می توانند از ورق آلومینیوم نازک به شکل مستطیل نسبتا قوی ساخته شوند.

درب

درب‌های رول‌فرم‌شده دارای گوشه‌های پیچ‌دار هستند که گوشه‌ای از فولاد یا آلیاژ آلومینیوم با استفاده از فیت اصطکاکی به آن وارد می‌شود.

اگر از گوشه فولادی استفاده می شود، بخش های رول شکل اغلب سوراخ شده یا در گوشه ها قرار می گیرند تا به محکم شدن گوشه ها در کنار هم کمک کنند.

اگر از گوشه های آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود، گوشه به تنهایی به تناسب اصطکاک خود برای نگه داشتن چارچوب درب تکیه می کند.

ضعیف ترین نقطه درب صفحه کشویی رول شکل گوشه آن است. پس از باز و بسته شدن مکرر، تنش ها باعث شل شدن شکل رول شده در ناحیه گوشه می شود. سپس درب می چسبد و گیر می کند و معمولاً به جای تعمیر نیاز به تعویض دارد

دومی، اشکال آلومینیوم اکسترود شده، با قاب های آلومینیومی ساخته شده از آلومینیوم ضخیم تر از درب های رول شده است. این باعث می شود درب آلومینیومی اکسترود شده بسیار قوی تر و همچنین گران تر شود.