سس شکلات باراکا موثرترین درمان برای اگزما در فصل زمستان

فواید سس شکلات باراکا بسیار زیاد می باشد. هیچ متخصص تغذیه یا دکتری هرگز به شما نمی گوید که هر وقت خواستید شکلات تلخ بخورید.

همین امر در مورد سایر مواد غذایی با فواید فوق العاده نیز صدق می کند. همه چیز باید به نسبت مصرف شود به خصوص شکلات تلخ.

شکلات تلخ حاوی آنتی اکسیدان هایی مشابه آنهایی است که در میوه ها و سبزیجات یافت می شود (اما نه به تعداد). 100٪ کاکائو خام حاوی فلاوانول ها و کاتچین ها است که مواد مغذی گیاهی قدرتمندی هستند.

شکلات تلخ می تواند گردش خون را افزایش دهد، التهاب را کاهش دهد، HDL (کلسترول خوب) و LDL (کلسترول بد) را کاهش دهد.

فشار خون شما نیز می تواند کاهش یابد و مقاومت به انسولین شما بهبود یابد. شکلات تلخ همچنین می تواند به خلق و خوی شما کمک کند و باعث شود احساس سیری و گرسنگی کمتری داشته باشید.

سس

شروع به اضافه کردن شربت شکلات به هر چیزی که می خورید و فکر می کنید سالم است، نکنید. یک دسته آب نبات را هم فقط به این دلیل که می گویند “شکلات تلخ” نخورید. به مواد دیگری که اضافه شده است نگاه کنید. پودر کاکائو، 100% کاکائو خام و نوک کاکائو (در ماست عالی) خالص ترین شکل هستند.

در هر وعده حدود 1 اونس (یا 7 گرم) شکلات تلخ را هدف قرار دهید. شما همیشه مجبور نیستید 100٪ کاکائو بخرید، زیرا 70٪ یا بیشتر باید پرداخت شود.

می توانید چند وعده در روز بخورید، اما به کالری آن توجه کنید. اگر شکلات تلخ را در رژیم غذایی خود قرار دهید، همیشه می توانید مقداری کالری را در بخش های دیگر رژیم خود کاهش دهید.

شربت شکلات هرشی را می توان به عنوان یک شربت طعم دار در نظر گرفت که می توان آن را روی تقریباً هر ماده غذایی خوراکی از جمله دسرها، نوشیدنی ها و بستنی اضافه کرد.

شیر شکلات یا شناور شکلاتی شربت شکلات هرشی را می توان با هر چیزی و همه چیز ترکیب کرد. به دلیل طعم آن در بین بچه ها بسیار معروف است.