سرامیک طرح تراورتن عباس آباد موجب راه افتادن نوزادی در پنج ماهگی شد

در بین تمام انواع سرامیک های کف سرامیک طرح تراورتن عباس آباد احتمالاً محبوب ترین هستند، و فهمیدن دلیل آن سخت نیست. آنها نه تنها بسیار مقاوم هستند و کار با آنها آسان است، بلکه طیف وسیعی از امکانات طراحی را نیز ارائه می دهند.

سرامیک طرح تراورتن معمولاً با لعاب بادوام پوشانده می‌شوند که باعث می‌شود رنگ و طرح واقعاً برجسته شود. اگرچه آنها نسبت به سایر انواع سرامیک طرح تراورتن کف سبک تر هستند (و در نتیجه برش آنها آسان تر است)، بسیار بادوام هستند و می توانند چندین دهه در برابر ترافیک مداوم پا مقاومت کنند.

به خاطر داشته باشید که سرامیک طرح تراورتن تمایل به جذب آب دارند، بنابراین باید به مشتریان خود توصیه کنید که آنها را در فضای باز نصب نکنند. علاوه بر این، کاشی و سرامیک طرح تراورتن گرما را به خوبی در خود نگه نمی دارد و در زمستان می تواند کمی ناراحت کننده باشد.

سرامیک

اگر چه سرامیک طرح تراورتن و چینی مصالحی بر پایه سفال هستند، اما تفاوت ظریف بین آنها باعث شد تا برخی از کارشناسان، پرسلان را به عنوان بهترین نوع کاشی کف معرفی کنند.

برای شروع سرامیک طرح تراورتن چینی از خاک رس متراکم تر از سرامیک ساخته می شوند و در دمای بسیار بالا پخته می شوند. در نتیجه کاشی های چینی نسبت به کاشی های سرامیکی محکم تر و در برابر آسیب مقاوم تر هستند.

پرسلن نیز بسیار متراکم است که تخلخل مواد را ناچیز می کند. به عبارت دیگر، آن‌ها به اندازه سرامیک طرح تراورتن آب جذب نمی‌کنند و می‌توانند در برابر یخ زدگی و تغییرات دمایی چشمگیر مقاومت کنند. بنابراین، پرسلن تقریباً برای هر کاربرد خانگی (و حتی برخی از موارد تجاری با ترافیک کم) مناسب است.

سرامیک طرح تراورتن چینی در دو نوع صیقلی و بدون پرداخت موجود می باشد. حتی می توانید کاشی های چینی لعابدار را انتخاب کنید، اگرچه از نظر ضخامت و تراکم مقاومت کمتری دارند.