روشویی کابینتی با آینه که راز قتل بازیگر معروف آلمانی بود

در حقیقت روشویی کابینتی با آینه همانطور که از نامش پیداست به سادگی ظرفی است که یک شیر آب در آن می ریزد. این ظرف به نوعی به یک شی هنری تبدیل می شود و می تواند از کاسه چینی چینی یا سنگ گرانیت یا سنگ آلاباستر یا شیشه های هنری دمیده باشد.

گزینه های طراحی اساسا نامحدود هستند و نکته خوب این است که شما می توانید با مبلغ معقولی یک قطعه بسیار چشمگیر و سفارشی داشته باشید.

ضایعات لوله کشی و خطوط تامین یا در پایه روشویی پنهان می شوند یا در معرض دید قرار می گیرند، اما اگر در معرض دید قرار گیرند، به گونه ای طراحی شده اند که قابل مشاهده و جذاب باشند.

کابینت های روشویی با طراحی پیچیده برای این سینک ها در دسترس هستند، اما برخی از صاحبان خانه ها خلاقیت خود را با تبدیل کمدهای قدیمی یا میزهای کناری به پایه های فوق العاده برای سینک ظرفشویی به کار می برند.

روشویی قاب دار که گاهی روشویی لبه دار نیز نامیده می شود، در یک کانتر روشویی نصب می شود. این نوع روشویی معمولاً در آپارتمان ها، خانه های قدیمی و خانه های جدید ارزان قیمت یافت می شود. آنها معمولاً روی میزهای لمینت پلاستیکی نصب می شوند.

همانطور که از نام آن پیداست، این روشویی ها در یک کانتر می افتند و با یک “قاب” فلزی بریده می شوند. خود روشویی می تواند از پوشش چدن یا مینای چینی تشکیل شده باشد که به هسته چدنی یا فولادی فشرده (معمولاً دومی) متصل شده است. ضایعات لوله کشی و خطوط تامین در پایه روشویی پنهان شده است.

سینک ظرفشویی معمولاً سینک خود حاشیه دار یا سینک روکار نامیده می شود و معمولاً در کانتر روشویی نصب می شود. این سینک در ساخت و سازهای قدیمی و جدیدتر و بازسازی ها به طور یکسان بسیار رایج است.

این سینک ها را می توان بر روی هر نوع کانتر از جمله لمینت پلاستیکی، سنگ، کاشی و سرامیک یا میزهای کامپوزیت مصنوعی نصب کرد.

این سینک‌ها لبه‌ای دارند که به اندازه سوراخ است و به سادگی در یک کانتر می‌افتد. سینک‌های چدنی سنگین ممکن است به سادگی با وزنشان در جای خود ثابت شوند اما سینک‌های سبک‌تر معمولاً دارای یک سیستم گیره هستند که سینک را از زیر به میز نگه می‌دارد. این یک نصب خود برش ایجاد می کند.