درب ضد سرقت ارزان در اصفهان که قابلیت پخش فیلم دزدی را دارد

می توان گفت هر خانه ای دارای درب ضد سرقت ارزان در اصفهان است که نه تنها ورودی خانه است بلکه یک خط دفاعی مهم برای حفظ امنیت جان و مال خانواده است. با این حال با وجود استفاده هر روزه، اکثر مردم در مورد درب های امنیتی نمی دانند.

اکثر درب های ضد سرقت فقط در صورت بسته بودن درب آهنی هستند و عملکرد ضد سرقت بسیار پایین است.

اکثر درب های ضد سرقت موجود در بازار نیاز به قفل دستی دارند.این نوع درب ضد سرقت فقط بعد از بسته شدن درب قفل ضامن بیرون می زند.

فقط می توان گفت درب آهنی قفل دار است و فقط کارتی با مواد کمی سخت‌تر مورد نیاز است، می‌توان آن را به راحتی باز کرد و در برابر سارقان آسیب‌پذیر است اما برای رسیدن به اثر ضد سرقت باید کلید را وارد کرده و دو بار بچرخانید تا قفل شود. بقیه نقاط قفل بیرون خواهند آمد.

درب

باز کردن قفل زمان بر و پر زحمت است و برای بیماران فراموشی، به ویژه سالمندان مبتلا به از دست دادن حافظه، دوستانه نیست.

علاوه بر این پس از ضد قفل، مهم نیست که بخواهید وارد شوید یا خارج شوید، باید کلید را وارد کرده و دو بار بچرخانید تا حالت ضد قفل آزاد شود که در مواقعی که کاربر عجله دارد بسیار زمان بر است.

درب ضد سرقت Wangli فناوری ثبت اختراع ضد قفل خودکار G-point امنیتی، پس از بسته شدن درب، تمام نقاط قفل به طور خودکار ضد قفل می شوند که مشکلات افراد از دست رفته، فراموشی و قفل های دست و پا گیر را حل می کند.

علاوه بر این درب ضد سرقت Wangli از یک سیلندر قفل سیلندر ثبت شده در سطح C استفاده می کند و زمان باز کردن ضد فنی بیش از 360 دقیقه است و مجهز به یک قطعه ضد حفاری است که می تواند به طور موثر از روش های مختلف باز کردن خشونت جلوگیری کند. در زمان و دردسر صرفه جویی می کند و راحت و ایمن است.