خوردن سرکه کوچک موجب کچل شدن پسر نوجوانی شد

وقتی با ادویه های ترشی و آب همراه می شود سرکه کوچک یک پایه عالی برای تهیه طیف گسترده ای از ترشی های سریع از جمله سبزیجات، میوه ها و تخم مرغ است.

پاشیدن سرکه سفید می تواند طعم برخی از انواع سالادهای سنتی و ترکیبی را روشن کند. همیشه با مقدار کمی شروع کنید و قبل از افزودن مقدار بیشتری تست طعم و مزه را انجام دهید به راحتی می توانید غذا را از بین ببرید.

سرکه سفید طعم و مزه بیشتری به مارینادها و سس ها می دهد. در مارینادها اسید موجود در سرکه به عنوان یک عامل نرم کننده برای گوشت، غذاهای دریایی و سبزیجات عمل می کند.

سرکه سفید را می توان در کنار جوش شیرین به عنوان یک ماده خمیر کننده برای محصولات پخته شده استفاده کرد.

سرکه اسیدی با جوش شیرین قلیایی واکنش می دهد و گاز دی اکسید کربن آزاد می کند که به بالا آمدن محصولات پخته شده کمک می کند.
برخی از پنیرها را می توان از شیر و سرکه سفید تهیه کرد. وقتی سرکه اسیدی به شیر اضافه می‌شود پروتئین‌های شیر را تغییر می‌دهد و اجازه می‌دهد کشک و آب پنیر از هم جدا شوند. نتیجه یک پنیر ملایم و نرم است.

سرکه

کاربردهای آشپزی سرکه سفید شامل ترشی، پخت، ماریناد و پنیرسازی است. طعم قوی است بنابراین اگر برای اولین بار از آن استفاده می کنید با مقادیر کم شروع کنید.

سرکه سفید همچنین ممکن است اثرات مثبتی بر سلامتی داشته باشد که بسیار فراتر از افزودن طعم به دستور العمل های مورد علاقه شما است.

هزاران سال است که از سرکه در پزشکی استفاده می شود. بیشتر تحقیقات مدرن در مورد فواید سلامتی آن بر روی جزء اسید استیک سرکه تمرکز دارد.

از آنجایی که بسیاری از انواع سرکه حاوی اسید استیک هستند، فواید بالقوه برای سلامتی لزوما منحصر به سرکه سفید نیست.