خوردن بادام زمینی یک کیلویی موجب ریخته شدن موی گربه خواننده معروف شد

در حقیقت بادام زمینی یک کیلو منبع عالی اسید فولیک است که به بازسازی سلولی کمک می کند. چربی های موجود در آن اثر کلرتیک خفیفی دارد و برای ورم معده و زخم معده مفید است.

بادام زمینی حافظه و توجه را بهبود می بخشد همچنین برای عملکرد طبیعی سیستم عصبی، قلب، کبد و سایر اندام های داخلی مفید است. میوه ها لخته شدن خون را تحریک کرده و تشکیل پلاکت ها را افزایش می دهند.

بادام زمینی تأثیر مفیدی بر قدرت، بهبود توجه و حافظه و افزایش آستانه حساسیت شنوایی دارد. بادام زمینی در سوء تغذیه شدید و بیماری های شدید مفید است.

بادام زمینی به دلیل داشتن پروتئین بالا باعث افزایش احساس سیری می شود، اساس رژیم های لاغری است و در بین ستاره ها و مدل های کسب و کار نمایش بسیار محبوب است.

روغن بادام زمینی پوست را تحریک نمی کند و به همین دلیل برای ساخت انواع مختلفی از داروها به شکل پماد و امولسیون استفاده می شود.

بادام

بادام زمینی یک آلرژن قوی است! (به خصوص پوست آن) به کودکان مبتلا به اگزما و آسم ندهید.

مقادیر زیاد بادام زمینی خام می تواند هضم غذا را مختل کند. بادام زمینی پخته شده را نباید بخورید زیرا به کبد آسیب می رساند.

علاوه بر این بادام زمینی به راحتی کپک می زند و این بسیار خطرناک است – خوردن بادام زمینی کپک زده می تواند عواقب جدی ایجاد کند.

با توجه به اینکه این محصول سرشار از فیبر و پروتئین است، مهم است که محتوای کالری آن را در نظر بگیرید. 100 گرم آجیل به اندازه 500-700 کیلو کالری است.

برای برخی افراد این تقریباً نیمی از نیاز روزانه است. بنابراین، مصرف بهینه بر اساس کالری دریافتی روزانه، بیش از 20-50 گرم در روز نیست. فقط تعادل و محاسبه دقیق منجر به کاهش وزن موفق می شود.

بهتر است صبح ها آجیل بخورید. این یک راه حل عالی برای یک میان وعده سبک به عنوان صبحانه دوم است. این محصول به سرعت جذب می شود اما هنوز نباید آن را برای عصر بگذارید. دوز توصیه شده 10-20 آجیل است این مقدار برای اشباع بین صبحانه و ناهار کافی خواهد بود.