جک پالت برقی 3 تن برای تردد فضانوردان در مریخ استفاده می شد

استفاده از جک پالت برقی 3 تن می تواند حتی راحت تر از جک های پالت دستی باشد، زیرا حرکت دستی جک زدن شاخک ها به صورت الکترونیکی انجام می شود. بسیاری از آنها همچنین دارای یک ویژگی “سواری” هستند که می تواند تردد در یک انبار بزرگ را آسان تر کند.

انیمیشنی که نشان می دهد جک پالت برقی در حال جدا شدن از برق است. اولین قدم شما برای کار با جک پالت برقی این است که سیم شارژ را جدا کرده و در داخل دستگاه نگهداری کنید.

از آنجایی که جک پالت برقی با برق کار می کنند، جک های برق باید به برق وصل شده و در صورت عدم استفاده شارژ شوند. معمولاً محل مشخصی برای قرار دادن و ذخیره طول بند ناف وجود دارد.

انیمیشنی که شاخک های جک پالت برقی را نشان می دهد که پس از فشار دادن دکمه پایین روی دسته پایین می آید.

جک

روی دسته جک پالت برقی باید دکمه هایی برای کنترل جهت حرکت وجود داشته باشد. دکمه «پایین» را فشار دهید تا شاخک ها به سمت زمین پایین بیاید. باز هم، اینها باید حدود یک تا دو اینچ از زمین فاصله داشته باشند.

انیمیشنی که جک پالت برقی را در حال حرکت به زیر پالت نشان می دهد. در مرحله بعد، از کنترل ها برای انتقال جک پالت به مقصد استفاده کنید.

هنگامی که به جلوی جک پالت برقی خود رسیدید، از دکمه ها برای مانور دادن شاخک های زیر و تا انتها از پالت استفاده کنید. سپس، دکمه “بالا” را فشار دهید تا پالت و شاخک ها از روی زمین بلند شوند.

فناوری به جک پالت برقی کمک می‌کند در برنامه‌های قدیمی و جدید سخت‌تر، هوشمندانه‌تر و سریع‌تر کار کنند. به عنوان مثال، مواد جدید استحکام و دوام را بدون افزایش وزن خود کامیون بهبود می بخشند.

برنج از ترمو الاستومرها (که اساساً پلاستیک لاستیکی شده)، آهن شکل پذیر (ساخته شده با تزریق منیزیم به فولاد) و آلومینیوم کم آلیاژ با استحکام بالا (HSLA) نام می برد. همه آنها نسبت به فولاد کم کربن سنتی انعطاف پذیرتر و انعطاف پذیرتر هستند اما وزن بسیار کمتری دارند.