با روغن بادام اصل دیگر نیازی به شانه کردن موهایتان ندارید

آیا برای شانه کردن موهایتان مشکل دارید زیرا همیشه در گره می شوند؟ ماساژ منظم با روغن بادام اصل موهای شما را نرم می کند و شانه کردن آنها را آسان تر می کند.

روغن بادام به دلیل خاصیت نرم کنندگی می تواند شکاف های موجود در موهای شما را در سطح سلولی پر کند و در نتیجه بافت کلی را بهبود بخشد. با بهبود بافت و انعطاف پذیری، موها کمتر در معرض آسیب قرار می گیرند و در لمس نرم تر می شوند.

خاصیت روان کنندگی روغن بادام باعث می شود موهای ما کمتر در معرض آسیب قرار گیرند. اسید اولئیک و اسید لینولئیک موجود در روغن، انعطاف پذیری مو را بهبود می بخشد.

در مقابل، ویتامین E موجود در روغن یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با استرس محیطی در مو کمک می کند. بنابراین برای داشتن موهایی جوان‌تر و سالم‌تر، موهای خود را به طور مرتب با روغن بادام شیرین ماساژ دهید.

آیا می دانستید که روغن بادام دارای انرژی های منحصر به فردی است که در آیورودا به نام های madhur (شیرین)، ushna (گرم) و snigdha (روغن) شناخته می شود؟ این مواد انرژی زا، روغن بادام را نه تنها برای مو بلکه برای بدن نیز به یک روغن ماساژ ایده آل تبدیل می کند.

هزاران سال است که از روغن بادام برای تسکین، نرمی و ترمیم پوست استفاده می شود. ویژگی‌های گرم‌کننده خاص آن را برای ابیانگا (ماساژ آیورودا) به‌ویژه برای پوست واتا (خشک) ایده‌آل می‌کند.

روغن

هر زمان که احساس کردید بدنتان به آرامش نیاز دارد و پوستتان به دوز آبرسانی سالم نیاز دارد، می‌توانید ابیانگا را با روغن بادام تمرین کنید.

استفاده از روغن مناسب برای آبیانگا ضروری است. در حالت ایده آل، باید روغن ماساژ را بر اساس پراکریتی (دوشا) منحصر به فرد آن انتخاب کنید. روغن های گرم و سنگین برای واتا، روغن های خنک کننده و خنثی برای پیتا و روغن های گرم و سبک برای کافا هستند.

از آنجایی که روغن بادام گرم و خنثی است برای انواع پوست مناسب است، اما به ویژه برای کسانی که پوست خشک (واتا) دارند توصیه می شود.

برای استفاده از روغن بادام برای ابیانگا، با گرم کردن نصف فنجان روغن بادام شیرین شروع کنید زیرا پوست روغن گرم را بهتر جذب می کند. در مرحله بعد، در مورد تکنیکی که برای ماساژ روغن روی پوست استفاده می کنید تصمیم بگیرید.

شما می توانید انرژی بیش فعال واتا دوشا را با ضربات طولانی، آهسته و ثابت آرام کنید.