با اجاق گاز رومیزی سه شعله آشپزی ماهر شوید

در حقیقت اجاق گاز رومیزی سه شعله با اجاق برقی میانگین طلایی بین صرفه جویی و سهولت استفاده است.

چنین گزینه ای از یک طرف به شما این امکان را می دهد که برق گران قیمت را برای پخت و پز روزانه ناهار و شام صرف نکنید، اما از طرف دیگر این فرصت را به شما می دهد که از تمام مزایای اجاق های برقی مدرن (کنترل دقیق دما، کانوکشن) لذت ببرید.

هنگام خرید اجاق گاز رومیزی با اجاق برقی به جای اجاق گاز تماما، برای افزایش قبض برق آماده باشید. علاوه بر این، نصب چنین لوازم خانگی نیاز به تلاش و اتلاف وقت دارد: به احتمال زیاد مجبور خواهید بود یک کابل برق بگذارید.

اجاق‌هایی که مشعل‌های گازی و برقی روی صفحه آن به طور مسالمت آمیز وجود دارند، بسیار کمتر رایج هستند، اما برخی از آنها وجود دارد.

این تکنیک برای صاحبان خانه های روستایی که از سیلندرهای گاز استفاده می کنند مورد توجه خاص است: حتی اگر گاز سیلندر زودتر از حد انتظار تمام شود، از فرصت پختن یک شام گرم محروم نخواهید شد.

اجاق

نسبت مشعل های گازی و برقی معمولاً 3: 1 است (مدل های دارای دو مشعل گازی و دو مشعل برقی کمتر رایج هستند). از آنجایی که قدرت یک عنصر الکتریکی کوچک است، اجاق‌های گازی با اجاق گاز ترکیبی معمولاً به اتصال الکتریکی خاصی نیاز ندارند.

همه اجاق گاز های رومیزی تولید شده، به استثنای بسیار نادر، دارای ارتفاع استاندارد 85 سانتی متر هستند.

عمق می تواند متفاوت باشد اما نه زیاد از 50 تا 60 سانتی متر. اما تغییرات زیادی در عرض دستگاه وجود دارد، و شما می توانید گزینه های زیادی برای انتخاب دارند

محبوب ترین و متداول ترین گزینه اسلب هایی با عرض 50 و 60 سانتی متر است، اما در صورت تمایل می توانید یک مدل فوق باریک 30 سانتی متری و فقط یک مدل بزرگ را پیدا کنید که عرض آن به 90 یا حتی می رسد.

120 سانتی متر هر چه دال پهن تر باشد شعله های بیشتری را می توان روی سطح آن قرار داد.

ابعاد اجاق گاز رومیزی که برای شما بهینه است با توجه به مساحت اتاق، چیدمان موجود یا برنامه ریزی شده مبلمان و شدت مورد انتظار استفاده از دستگاه تعیین می شود که به نوبه خود به اندازه دستگاه شما بستگی دارد.