انفجار کلید و پریز ایران موجب کشته شدن اعضای یک خانواده 6 نفره شد

از آنجایی که برنامه های مختلف به انواع مختلفی از کلید و پریز ایران نیاز دارند هم از نظر شکل فاکتور و هم از نظر تعداد قطب ها و پرتاب ها مهم است که قبل از تصمیم گیری خرید، سوئیچ برای چه چیزی مورد نیاز است.

به عنوان مثال، انواع کلید و پریز روشنایی ساده ممکن است فقط به یک قطب و یک پرتاب نیاز داشته باشند، اما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: زنجیر کششی، دکمه فشاری، راکر، چرخشی، کشویی، ضامن، و کلید دیواری آشنا همگی رایج هستند.

مثال دیگر سوئیچ سطح است که برای تشخیص نزدیک شدن مخزن به ظرفیت خود استفاده می شود. این نوع سوئیچ فقط یک عامل اصلی دارد اما می تواند ترکیبات مختلفی از قطب ها و پرتاب ها را داشته باشد. انتخاب سوئیچ باید با در نظر گرفتن عملکرد و اهداف کل سیستم انجام شود.

همچنین، به خاطر داشته باشید که فاکتورهای شکلی مختلف ملاحظات فیزیکی متفاوتی دارند یک کلید و پریز چرخشی الکتریکی دارای حداکثر توانی است که باید از آن آگاه باشید، اما یک سوئیچ سطح نه، و یک سوئیچ فشار دارای درجه بندی فشاری مانند یک کلید دیواری است. نخواهد.

پریز

قیمت کلید و پریز و کیفیت ساخت می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. ساده‌ترین و ارزان‌ترین سوئیچ‌ها می‌توانند تنها چند دلار هزینه داشته باشند در حالی که سیستم‌های پیچیده می‌توانند صدها دلار قیمت داشته باشند.

قضاوت در مورد کیفیت کلید و پریز ممکن است سخت باشد، اما یک گواهی استاندارد صنعتی تضمین می کند که یک سوئیچ معین حداقل دستورالعمل های تجویز شده توسط یک آژانس یا دولت محترم را رعایت می کند.

هیچ تفاوت مهمی بین اکثر سوئیچ های جدید، استفاده شده، بازسازی شده و بازسازی شده وجود ندارد. سوئیچ های جدید گران تر خواهند بود اما باید با گارانتی همراه باشند.

کلید و پریز های پیش ساخته ارزان تر خواهند بود اما ممکن است گارانتی نداشته باشند یا قابلیت اطمینان پایین تری داشته باشند. این مبادله باید به دقت سنجیده شود، به خصوص برای اجزای حیاتی و برنامه های کاربردی.

کیفیت های زیادی در انتخاب کلید و پریز وجود دارد که برخی از آنها قبلاً مورد بحث قرار گرفته است. در اینجا توضیحاتی برای بسیاری از ویژگی های مهم ارائه شده است. این ویژگی ها هر دو بخش ساخت سوئیچ و ویژگی های الکتریکی را شامل می شود.