استفاده از سوسیس آلمانی آندره در کارخانه سیمان سازی

نسخه ای از این سوسیس آلمانی آندره که در خارج از مرزهای فرانسه بیشتر شناخته شده است آندویی است. این رقم توسط مهاجران فرانسوی به آمریکای شمالی وارد شد که ابتدا در کانادا اقامت گزیدند و در نهایت راه خود را به سمت جنوب به لوئیزیانا یافتند.

اینجا در جنوب آمریکا آندوئی محکم ریشه دوانید و به یکی از اصلی‌ترین غذاهای آشپزی کاجون تبدیل شد.

آندوی جنوبی طعم بسیار متفاوتی با آندوی سنتی دارد. معمولاً دودی به شدت ادویه‌دار است و معمولاً از گوشت چرخ‌کرده خوک، پیاز و چندین ادویه تهیه می‌شود. در آشپزی کاجون، به دلیل طعم دودی سنگین و تندی آن ارزشمند است.

امروزه آندویل بخش مهمی از غذاهای کاجون مانند جامبالایا و گامبو را بازی می کند. همچنین می توانید از آن به عنوان سوسیس صبحانه استفاده کنید جایی که طعم آن در کنار سایر غذاهای صبحانه مانند بلغور و تخم مرغ بسیار خوشمزه است.

همچنین به راحتی در غذاهای پاستا، پای تند و غذاهای مکزیکی ریخته می شود.

اگر از پختن برخی از این غذاهای سبک کاجون لذت می برید و علاقه مند به امتحان آندویی هستید می توانید به راحتی این کار را با برداشتن مقداری از این سوسیس از توزیع کننده Premio در نزدیکی خود انجام دهید.

Bratwurst – آلمان: در برخی محافل، ممکن است این اصطلاح را فقط به عنوان یک مترادف عمومی دیگر برای سوسیس یا حتی برای هات داگ بشنوید.

سوسیس

با این حال حقیقت این است که این در واقع زیرمجموعه سوسیس خود است که ریشه، تاریخ و میراث خاص خود را در آشپزی امروزی دارد.

این سوسیس از آلمان سرچشمه گرفته است جایی که نام آن از یک عبارت آلمانی باستانی گرفته شده است که ترکیبی از کلمات “brat” به معنای گوشت ریز خرد شده و “wurst” به معنای سوسیس است.

صدها سال پیش به عنوان راهی برای استفاده از قسمت‌هایی از گوشت خوک که به نظر می‌رسید کاربردهای دیگری نداشت اختراع شد.

محبوب شد و منجر به ایجاد بسیاری از انواع مشابه سوسیس در آلمان شد زیرا روشی کارآمد برای استفاده از هر قسمت از گوشت خوک بود.

توضیح خوبی وجود دارد که چرا آلمان به جای کشورهای همسایه مدیترانه در جنوب اروپا به یک نقطه داغ برای تولید سوسیس تبدیل شد.

در این کشورها، غذا فراوان‌تر بود، و آب و هوا معتدل‌تر بود، که به این معنی بود که نیاز به سیگار کشیدن یا درمان سوسیس برای ماندگاری در ماه‌های سرد زمستان بسیار کمتر بود. در آلمان این وسایل برای تهیه گوشت به تامین غذایی که در زمستان ماندگار بود کمک کرد.