اجاق گاز صنعتی چهار شعله که چهره سارقین را شناسایی می کند

همانطور که همه شما می دانید اجاق گاز صنعتی چهار شعله دستگاهی است که برای ایجاد دماهای بسیار بالا برای عملیات حرارتی قطعات، حالت دادن به فلزات و عمل آوری پوشش های فلزی استفاده می شود.

برخی از عملکردهای رایج کوره ها شامل خشک کردن، پخت، آزمایش و پوشش دادن قطعات و محصولات است.

نوع درمان تغییرات خاصیت یک محصول را در هنگام گرم شدن توصیف می کند مانند خشک کردن، پختن یا کم آب شدن آن.

کوره‌های صنعتی برای کاربردهای بزرگ و کوچک از اعمال پوشش‌ها تا قطعات الکترونیکی کوچک تا پوشش‌های نهایی پخت روی قطعات هواپیما و کامیون استفاده می‌شوند. در اتاق‌های تمیز، رطوبت را حذف می‌کنند تا به حذف و محتوی آلاینده‌ها کمک کنند.

لیست استفاده از اجاق ها بسیار طولانی و گسترده است. آنها اکنون به بخش بسیار مهمی از هر نوع تولید برای بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان محصول تبدیل شده اند.

اجاق

در زیر به چند مورد از کاربردهای رایج فرهای صنعتی اشاره شده است:

1. داروسازی: کوره ها در داروسازی به منظور پخت پوشش روی قرص ها و به عنوان یک اکسید کننده برای حذف مواد شیمیایی اضافی و ضایعات از روکش ها استفاده می شود.

2. درمان حرارتی: همانطور که همه ما می دانیم که عملیات حرارتی شامل پیری، کاهش استرس، تلطیف و بازپخت فلزات در دماهای کنترل شده است.

تمپر کردن، شکنندگی فلز را کاهش می دهد و تنش زدایی، تنش های ساختاری، باقیمانده و حرارتی را کاهش می دهد. علاوه بر این، پیری اثرات استفاده را شبیه سازی می کند، در حالی که بازپخت باعث افزایش شکل پذیری فلز می شود.

3. عقیم سازی: از کوره های صنعتی نیز برای استریل کردن وسایل و ابزار پزشکی استفاده می شود. صنعت پزشکی به تجهیزاتی با کنترل دقیق دما برای حذف باکتری ها، میکروب ها و ویروس ها نیاز دارد. کنترل‌های دقیق کوره‌های صنعتی به‌طور ایده‌آل با شرایط مورد نیاز مطابقت دارند و نتیجه‌ی بالایی دارند.