درگیری نفتی آمریکا با آل سعود خسارت زیادی بر جای گذاشت!

در میان آمریکا و سعودیها درگیری نفتی رخ داده است که سبب تحریم این کشورها از سوی یکدیگر می شوند. نفت بسیار ارزشمند بوده و درگیری بر سر آن طبیعی خواهد بود.

پتوی پنبه ای کودک

پتوی پنبه ای علاوه بر محبوبیت و فروش بالا در داخل کشور در خارج از کشور نیز طرفدار زیادی دارد چرا که این پتو یا همان پتوی پنبه ای کودک برای کودک طراحی و ساخته می شود و در تولید آن فقط سازگاری با پوست کودک مورد توجه قرار گرفته و از اصل قرار گرفتن مواردی همچون زیبایی جهت فروش، عدم توجه به ایجاد حساسیت و غیره اجتناب شده است.

پتوی پنبه ای کودک

خرما پیارم کرمان

ایران یکی از مهمترین مراکز خرید خرما پیارم کرمان و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول در جهان است که سطح زیر کشت بسیار زیادی از این محصول دارد، تولید سالانه این محصول در ایران بالغ بر یک میلیون تن است که باعث شده ایران به عنوان دومین تولید کننده این محصول در جهان شناخته شود.

خرما پیارم کرمان

یخچال خانگی

این محصولات در گذشته به صورت بسیار متداول و شکل ظاهری ناپسند بوده است که با گذر زمان این یخچال خانگی شیک تر شده و در انواع طرحها و مدل های مختلف مورد استفاده و تولید قرار گرفته است و به چند مورد از آن اشاره داریم.

یخچال خانگی

کاکوتی کوهی

در مورد شکل ظاهری کاکوتی کوهی باید به شما بگوییم که این گیاه کوهی بوته هایی در ارتفاع بین 25 الی 50 سانتی متری دارد و دارای برگهایی ریز است که رنگ سبز دارد و همچنین گل این گیاه نیز رنگ بنفشی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.